Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.
Naszym Klientem jest firma działająca w branży finansów i motoryzacji. Wspomagając ją w dalszym rozwoju struktur organizacyjnych poszukujemy doświadczonych i kompetentnych Kandydatów zainteresowanych podjęciem współpracy na stanowisku:
DORADCA DS. FINANSOWANIA
miejsce pracy: cała Polska
Pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym?
Jesteś osobą otwartą i z doświadczeniem w poszukiwanym obszarze? Aplikuj!!!
Ta oferta jest stworzona dla Ciebie - nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !!!
Zapewniamy 100 % poufności !!!
POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
- W zakresie wykształcenia: średnie
- W zakresie doświadczenia: doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalisty / Doradcy w obszarze ubezpieczeń / finansów. Stanowisko jest mobilne.
- W zakresie wiedzy: znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń i usług finansowych. Umiejętności pracy przy projekcie wdrażającym sprzedaż ubezpieczeń.
- W zakresie IT: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- W zakresie predyspozycji i cech osobowości: Od Kandydatów oczekujemy rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, otwartości, elastyczności, kreatywności, umiejętności myślenia strategicznego, proaktywnej postawy, samodzielności, cierpliwości, nastawienia na cel i klienta, dobrej organizacji pracy własnej i innych oraz wysokiej kultury pracy .
- Dodatkowe kwalifikacje: Prawo jazdy kat. B.
GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Realizacja celów w zakresie sprzedaży usług finansowych i ubezpieczeń
- Obsługa klientów wg najwyższych standardów jakości
- Dbałość o utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientem
- Realizowanie zadań w kierunku kształtowania pozytywnego wizerunku firmy
- Realizowanie założonych celów
- Umiejętność przekazywania wiedzy
- Promowanie dobrych praktyk w zespole
OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy.
W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie, Nasz Klient oferuje:
- pracę w rozwojowym, interesującym i stabilnym środowisku
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- programy rozwojowe i szkolenia
- dogodna lokalizacja
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- umowa o pracę lub w oparciu o własną działalność gospodarczą (według preferencji Kandydata)
Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Wszystkie zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj".
Osoba prowadząca projekt: Joanna Huptyś
Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog