#

Dołącz do akademii talentów!

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Polska firma o międzynarodowym zasięgu poszukuje do pracy osób pragnących rozwijać swoje kompetencje zawodowe, ale również interpersonalne w sprzedaży i obsłudze klienta.

U nas będziesz się zajmować telefonicznym kontaktem z klientem, który dokonał już zakupu, w tym:
- badaniem potrzeb klienta i zaproponowaniem mu jak najlepszego produktu
- udzielaniem informacji na temat asortymentu
- dbaniem o pozytywny wizerunek firmy
- sprawowaniem kontroli nad przesyłkami
- uzupełnianiem bazy po każdej rozmowie z klientem

To co możemy Ci zaoferować to:
- adekwatne wynagrodzenie godzinowe i atrakcyjne prowizje
- szkolenie wstępne przygotowujące do pracy
- pracę w nowym biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
- sesje coachingowe przygotowujące nie tylko do pracy ale wzmacniające również umiejętności miękkie
- pracę pełną wyzwań zawodowych pod okiem doświadczonej kadry
- mentoring oraz bieżąca informację zwrotną
- jasną ścieżkę kariery w strukturach firmy
- niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop)

Jedyne czego wymagamy to uśmiechu, chęci podjęcia pracy z klientem w sprzedaży i dyspozycyjności!

Jeśli jesteś osobą chcącą rozwijać się nie tylko zawodowo chętnie Ci w tym pomożemy!

Dołącz do nas i przekonaj się jak to jest pracować w rozwojowym i ciekawym środowisku wśród ludzi z wiedzą i pasją!

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi