Opis stanowiska pracy
For our client, a global product leader in delivering innovative and sustainable mobility solutions for the vehicle market we are recruiting a Director Supply Chain.
Job Purpose:
Lead the development and management of certain global/regional commodity strategies designed to leverage the collective purchasing power and maximize synergistic opportunities to optimize supplier performance, reduced total supply costs while meeting our technology expectations throughout the supply chain. Ensure commodity plan deliverables meet designed strategies. Negotiate key supplier contracts. Provide global leadership in the communication, implementation, coordination, and enforcement of commodity strategies.
Key responsibilities:
- Manager with greater scope, complexity and criticality.
- Develop/Execute GSM operations with RUs with focus on:
- Governance: Processes, Systems and tools
- Supply continuity and drive material cost reduction projects (direct/ indirect)
- Define/Align region/ RUs with Global Commodity strategies: Leverage and Supplier Footprint Optimization (SFO).
- Develop and execute Supply chain decarbonization strategy
- Support organic growth: EV product lines
What we’re looking for:
- University Diploma in related discipline or equivalent experience
- Proven experience in Supply Chain
- Ability to supervise a group of mid or senior level purchasing professionals and/or entry level manager
- Strong functional and technical Skills
- Ability to travel 50% of the time
- Proficient in English. German language is considered a plus
- Ability to provide functional leadership
- C.P.M. Certified Purchasing Manager is a preferred certification
- Automotive Industry Knowledge Preferred
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspiera...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości. Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme. Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie. Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/11/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka, Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne