W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Digital Transaction Business Analyst
Miejsce pracy: KrakówFor our Client, a well-known company with branches all around the world and vastly developing business based in new technologies, life science, and environmental area, we are looking for a candidate for the position of Digital Transaction Business Analyst.
Key responsibilities:
- Acting as E-invoice Subject Matter Expert for Credit Collection & Customer Care Teams
- Configuration and correction of e-invoice necessary set up in SAP
- Profile management for e-invoice on Customer Platforms (Ariba, Coupa, Taulia, Tradeshift, Tungsten, Basware)
- Further development of e-invoice control report based on SAP & Customer Portals to proactively fid potential risk and ensure invoice delivery on time
- Troubleshooting of e-invoice failures reported by Credit Collation; immediate problem solving + fixing root cause
- Support to e-invoice integration projects
- Support to other daily operational activities within Global Ecommerce team (Web orders, eprocurement)
Requirements:
- 3 years of experience in Credit Collections, Customer Service, Master Data Management, Projects or Business Analyze
- Experience or interest in e-invoice standards and regulations
- Excellent working knowledge of SAP
- Process improvement experience highly desirable
- Fluent in English (B2/C1)
- Strong attention to detail and ability to think analytically
- Strong organizational, planning and time management skills
- Team player with a positive attitude
- Commitment to quality processes and outcomes
- Ability to prioritize and manage multiple tasks
- Proficient in Microsoft Office 365 (Excel, Word and Outlook)
- Familiarity with EDI and cxml formats
- Knowledge of Salesforce CRM a plus
Benefits:
- Attractive salary and financial bonus
- Full-time work agreement in the international developing organization
- Being part of the global team and possibility to work with USA and Europe entities
- Good working atmosphere in an international environment
- Remote work