#

Digital Solutions Specialist

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Digital Solutions Specialist

Lokalizacja: Warszawa

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, jeden z liderów w branży win i mocnych alkoholi i lider w segmencie alkoholi premium. To firma o globalnym zasięgu, a jednocześnie silnej obecności i tradycji lokalnej. Obecnie dla naszego Klienta  poszukujemy proaktywnej, ambitnej osoby na stanowisko Digital Solutions Specialist. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codziennie wsparcie zespołu Digital Marketingu w zakresie technicznej obsługi kampanii marketingowych, utrzymanie i rozwój serwisów i narzędzi digitalowych oraz współpracę z centralą firmy przy międzynarodowych projektach digitalowych.

 

 

Zadania: 

  • Codzienne wparcie zespołu Digital na rynku polskim w zazkresie realizowanych kampanii
  • Opracowywanie standardów, procesów i narzędzi w obszarze nowych technologii w marketingu (websites, serwery, domeny, marketing automation)
  • Nadzór techniczny nad rozwojem platform digital
  • Dbałość o bezpieczeństwo systemów, stron, instalacja certyfikatów bezpieczeństwa, zarządzanie błędami, tworzenie backupów
  • Zbieranie wymagań funkcjonalnych w zakresie rozwiązań kampanii marketingowych i dopasowywanie do nich rozwiązań technicznych
  • Sprawowanie nadzoru jakościowego nad tworzeniem i testowaniem nowych rozwiązań
  • Uczestnictwo w grupowym projekcie eCRM i migracji danych, nadzorowanie technicznej strony działań projektowych
  • Współpraca z zespołem Digital na poziomie międzynarodowym

 

 

Oczekiwania:

  • 2-3-letnie doświadczenie w obsłudze systemów CRM i narzędzi marketing automation, np. Salesforce Marketing Cloud, Adobe Campaign Manager, SalesManago, GetResponse, itp.
  • Praktyczne doświadczenie w technologiach webowych, administrowaniu stron, zapewnianiu bezpieczeństwa, zarządzaniu bazami danych i wdrażaniu nowych technologii
  • Wiedza techniczna z zakresu aplikacji mobilnych i internetowych
  • Wiedza na temat ochrony danych w Internecie
  • Samodzielność, odpowiedzialność, skrupulatność i proaktywna postawa
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Gotowość ciągłej nauki, zdobywania wiedzy i doskonalenia kompetencji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację

 

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o ciekawej historii i bogatym portfolio prestiżowych marek
  • Bogaty pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, udział w eventach firmowych i wiele innych)
  • Pracę w nowoczesnym biurze w sercu Warszawy (budynek Lumen przy Złotej 59)
  • Kompleksowe wdrożenie w zadania i wsparcie szkoleniowe w rozwoju wiedzy i umiejętności z zakresu nowych technologii w marketingu, w tym udział w zagranicznych szkoleniach
  • Dużą ekspozycję międzynarodową i możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi krajami
  • Serdeczną atmosferę pracy w kreatywnym środowisku i wśród ludzi z pasją
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi