Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Internet / e-commerce
Nasz Klient, firma zajmująca się produkcją chemii do profesjonalnego użytku, swoją pozycję na rynku buduje już od kilku lat, silne podstawy jak wiedza naukowa i ukierunkowanie na jakość zaowocowały koniecznością powiększenia zespołu, dlatego prowadzimy rekrutację na stanowisko: Digital Ecommerce Specialist z lokalizacją we Wrocławiu lub w formie pracy zdalnej.
Twoja praca polegać będzie na:
- planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii reklamowych, słów kluczowych i reklam,
- pomocy w doskonaleniu procesów i narzędzi zapewniających najwyższą jakość zarządzania kampaniami,
- tworzeniu contentu edytorialnego z uwzględnieniem zasad SEO i aktualizacji treści obecnych,
- analizowaniu ruchu oraz zachowań użytkowników w Internecie,
- ścisłej współpracy z innymi zespołami w zakresie prowadzonych projektów.
- obsłudze systemu CRM.
- umowę o pracę,
- pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń,
- pracę w profesjonalnym, małym i zgranym zespole,
- pakiet benefitów (min. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku),
- niezbędne narzędzia pracy,
- podstawę wynagrodzenia, premię miesięczną i roczną,
- możliwość awansu.
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w pracy z systemami reklamowymi w modelu CPC (Adwords, Facebook, Taboola),
- wykształcenie wyższe (mgr lub licencjat),
- podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania branży e-commerce,
- znajomość zasad SEO,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- dobre umiejętności komunikacyjne,
- duża dbałość o szczegóły,
- umiejętność korzystania z Microsoft Excel i dokumentów Google,
- samodzielność i dobra organizacja pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania.