Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Digital Brand Activation Manager
Lokalizacja: WarsawNasz Klient to międzynarodowa firma z branży FMCG o bogatym portfolio znanych i cenionych marek, będąca w ścisłej czołówce firm w swojej kategorii w Polsce i na świecie. To firma łącząca tradycję i innowacyjność, stawiająca na zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną oraz wspierająca kulturę i sztukę. W związku z trwającą transformacją cyfrową i rozwojem struktur digitalowych, dla naszego Klienta poszukujemy obecnie doświadczonej, kreatywnej i proaktywnej osoby na stanowisko Digital Brand Activation Manager.
Zadania:
- Codzienna współpraca z zespołem marketingu i brand managerami w zakresie wdrażania innowacyjnych cyfrowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych
- Zarządzanie budżetem poprzez jego efektywne planowanie i wykorzystanie, rekomendacja i alokacja optymalnego budżetu, monitoring i dokonywanie niezbędnych korekt, współpraca z controllingiem
- Projektowanie i wdrażanie kampanii digital zgodnie z podejściem data-driven marketing tak, aby bezpośrednio i efektywnie docierać do konsumentów z indywidualną, spersonalizowaną ofertą komunikacyjną i komercyjną we właściwym czasie, we właściwym miejscu, o właściwej treści
- Projektowanie i wdrażanie komunikacji digitalowej oraz aktywacji marek m.in. poprzez kampanie w social mediach, sponsoring, sampling, dedykowane programy konsumenckie i lojalnościowe, loterie i promocje konsumenckie
- Stymulowanie integracji komunikacji i aktywacji sprzedaży w celu zmaksymalizowania efektywności działań marketingowych i zwiększania sprzedaży marek
- Udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań zapewniających jak najlepszy poziom digital customer experience
- Udział w projektowaniu, wdrożeniu i rozwoju narzędzi i dashboardów do raportowania wyników prowadzonych działań, np. raportów post-kampanijnych, aktywacyjnych, itd.
- Zarządzanie digital learning agenda – przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów, case studies, edukowanie innych zespołów w zakresie digital marketingu, implementacja szkoleń na szeroką skalę w organizacji
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi – wybór partnerów, przeprowadzanie briefingów, nadzór nad egzekucją i ewaluacja proponowanych rozwiązań, poszukiwanie innowacji i nowych pomysłów na komunikację
Oczekujemy:
- Kilkuletniego doświadczenia w pracy w obszarze digital marketingu i komunikacji online, idealnie w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenia wyższego na kierunku biznesowym (marketing, e-biznes, zarządzanie, itp.)
- Rozbudowanej wiedzy w zakresie środowiska digitalowego i różnych kanałów komunikacji digital
- Wiedzy z obszaru brand marketingu i innowacji w komunikacji marek
- Umiejętności strategicznego myślenia i kreowania efektywnych rozwiązań digitalowych
- Umiejętności zrozumienia konsumenta, zdobycia wiedzy na temat jego potrzeb i zachowań i projektowania rozwiązań budujących lojalność
- Umiejętności pracy z danymi, wyciągania wniosków i budowania rekomendacji biznesowych
- Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i prezentacyjnych oraz zdolności do przekonywania do własnych pomysłów i wpływania na opinie innych
- Umiejętności zarządzania projektami, skutecznego i terminowego wdrażania planów
- Ciekawości, dociekliwości, pasji do zadawania pytań i pogłębiania rozumienia biznesu
- Biegłej znajomości języka angielskiego
- Znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG, w międzynarodowym środowisku
- Realny wpływ na strategię komunikacji marek i wdrażane rozwiązania w obszarze digital
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych