W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Delivery Manager with German
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Delivery Manager with German
Obowiązki:
- koordynacja całego procesu delivery: od zrozumienia potrzeb klienta, wsparcia procesu rekrutacji po stronie firmy, onboarding nowych specjalistów aż po zarządzanie zespołem i współpracę z managerami po stronie klientów,
- dbanie o rentowność operacji oraz satysfakcję projektową członków zespołu,
- rozwiązywanie trudności oraz minimalizowanie zagrożeń w ramach prowadzonych zespołów,
- motywowanie i wspieranie rozwoju specjalistów, prowadzenie ocen okresowych,
- regularne monitorowanie i ocena ryzyka rotacji w zespołach,
- praca na programie CAD/CRM
- określenie priorytetów, zadań i śledzenie wydajności procesów
- tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne jak i dla klientów
Wymagania:
Wymagania:
- minimum 10 lat doświadczenia w koordynacji całego procesu delivery w obszarze rekrutacji
- znajomość branży HR i procesów rekrutacyjnych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- biegłe posługiwanie się językiem angielskim i niemieckim jest obowiązkowe
- zrozumienie strategicznych decyzji w firmie i silnie biznesowe nastawienie
- doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami
- pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i rozpisywania procesów z branży HR
- umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji
Korzyści:
- możłiwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- prywatna opieka medyczna
- karta Multisport
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę