Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2019.

Customer Support with French

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Support with French
Kraków
NR REF.: 1115987


Dla jednej z międzynarodowych firm, lidera w dziedzinie usług finansowo-bankowych z siedzibą w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko Customer Support z językiem francuskim.


Opis stanowiska:

  • Wsparcie pracowników firmy w kwestiach technicznych.
  • Rozwiązywanie problemów ze sprzętem, m.in drukarkami, telefonami pracowniczymi.
  • Udzielanie pomocy przy resetowaniu haseł oraz RSA - połączeniach z domu.
  • Podstawowe wsparcie dla aplikacji wewnętrznych firmy.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1).
  • Doświadczenie w Customer Service.
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • Wiedza techniczna nie jest wymagana.



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry