Zapewniamy wszystkich kandydatów, że pomimo zaistniałej sytuacji, firma jest stabilna finansowo i dalej prężnie działa na rynku.
Customer Support Specialist (język angielski)
Miejsce pracy: KatowiceJEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY:
- Udzielaniem informacji, odpowiadaniem na zapytania klientów, rozwiązywaniem różnorodnych problemów,
- Kontaktem z klientem za pośrednictwem czata, poczty e-mail (praca w trybie 24/7, brak połączeń telefonicznych),
- Wewnętrzną obsługą obiegu informacji,
- Współpracą z doświadczonymi ekspertami z różnorodnych działów,
- Współpracą w stabilnej firmie, będącej liderem branży bukmaherskiej.
To ta oferta jest dla Ciebie!
SPRAWDŹ, CZY POSIADASZ POSZUKIWANE ATUTY:
- Komunikatywność i wysoką kulturę osobistą,
- Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Znajmość innych jezyków będzie Twoim dodatkowym atutem :)
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wielozadaniowością,
- Motywację oraz chęć rozwoju,
- Odpowiedzialność i profesjonalne podejście do powierzonych zadań,
- Umiejętność obsługi komputera (MSOffice, Google Docs).
Doświadczenie nie jest głównym wyznacznikiem w wyborze kandydata.
MY MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Współpracę w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat,
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach,
- Taxówki dla pracowników w przypadku pracy w godzinach nocnych,
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Prywatną opiekę medyczną za 1 PLN,
- Ubezpieczenie Grupowe,
- Dostęp do Chill Out Room,
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
- Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
- Dofinansowanie do Bistro oraz codzienne świeże owoce i dobrą kawę w firmie.