Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Customer Support Specialist
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Our Client is a premier provider of global communication services, creating solutions that strengthen the growth, efficiency and security of businesses around the world. Today, serves customers in more than 500 markets, spanning three continents and more than 60 countries.
Our Client is currently looking for candidates to fill the position of Customer Support Specialist (an employment contract for replacement with possibility of extension). The Customer Support Specialist is the ultimate customer adcovate and single point of contact throughout customer lifecycle. Implement cross-seel and up-sell initiatives increasing overall total customer spend within embedded named customer accounts. The key responsibility will be to develop and manage customer relationships to retain and grow existing revenue inclusive of primary contract renewal responsibility.
Our Client offers:
Attractive salary.
Working for a leading corporation with a stable market position.
Working in international team.
Positive work atmosphere.
Development opportunities.
Private Healthcare and Multisport Card.
We are looking forward to meeting Candidates who:
Have fluent English.
Have customer support experience in the telecommunications industry.
Have Master's Degree in Business or related fields (preffered).
Have trouble ticket experience.
Have ability to focus and deliver proactively in a dynamic, mutli-tasking and fast-paced environment.
Are motivated with strong communications skills.
Customer Support Specialist
Miejsce pracy / Location Warsaw
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?