Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Customer Support Engineer
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Główne zadania:
• rejestracja w systemie komputerowym zgłoszeń użytkowników dostarczonych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej
• udzielanie pomocy klientom w zakresie oprogramowania tworzonego przez firmę (analiza problemu, propozycja rozwiązania)
• dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie relacji z klientami poprzez dostarczanie profesjonalnego wsparcia
• udział w projektach IT na etapie testowania oprogramowania
• tworzenie dokumentacji
• bieżąca aktualizacja informacji o środowiskach klienckich
• współpraca z zespołem programistów, kierowników projektów, implementacji
• wsparcie techniczne udzielane klientom w trybie 24/7
Oczekiwane umiejętności:
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• mile widziana znajomość języków : niemiecki/ hiszpański/ francuski
• doświadczenie w branży IT (obsługa klienta, administrator, wdrożeniowiec)
• doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
• znajomość baz danych SQL
• mile widziane wykształcenie informatyczne
• zainteresowania ukierunkowane na branżę IT
• umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
• dokładność, terminowość, doskonałe umiejętności komunikacyjne
• umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• świadczenia socjalne, tj. kursy językowe, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, Multisport
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT branży e-commerce
• przyjazne środowisko pracy w sympatycznym zespole
• współpracę z międzynarodowym zespołem działającym na rynkach światowych
Customer Support Engineer
Miejsce pracy / Location Zielona Góra
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?