#

Customer Support Analyst with French

Cyclad Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Cyclad Sp. z o.o.

Customer Support Analyst with French

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia

Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems

Cyclad Sp. z o.o.
  • Industry: IT
  • Type of project: IT Infrastructure Department
  • Location: Katowice, Silesian region, Poland
  • Working hours: 7-19h (two shifts) - from Monday to Friday
  • Remote work: currently 100%, after Covid 60% onsite and 40% home office

You will be part of a team of 14 analysts, handling the customer’s requests (via mail, telephone, tickets) and translating them into the ticketing system (creation of incidents / requests).

You will manage the follow-up of cases and ensure the update of documentation.


We require:

  • Very good verbal and written French language
  • Customer - focused attitude
  • Good interpersonal and communication skills
  • IT basics

It’s not essential, but we appreciate if you also have:

  • Customer support experience

We offer:

  • Stable long-term cooperation based on employment contract
  • Competitive salary range
  • Very rich benefits package: private family medical care, life insurance, extra bonuses (fitness, gym, cinema, etc.)
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Work in international environment and a great potential for personal development

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi