Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Customer Service with Swedish!

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with Swedish!
Poznań
NR REF.: 1112722

Masz dobre podejście do ludzi? Lubisz rozwiązywać problemy? Chcesz na co dzień używać szwedzkiego, który dobrze znasz?

Dołącz do naszego centrum wsparcia klientów naszych marek z różnych części Europy. Co tu robimy?
  • Na bieżąco odpowiadamy na najróżniejsze zapytania klientów, pomagamy im rozwiązać palące problemy;
  • tworzymy przyjazny punk wsparcia konsumentów;
  • przyjmujemy zamówienia, procesujemy je w SAPie;
  • pomagamy bezproblemowo przejść przez ewentualne reklamacje;
  • współpracujemy z innymi oddziałami firmy i dbamy o dobry przepływ informacji.

Czego wymagamy?
  • bardzo dobrze znać język SZWEDZKI! angielski co najmniej dobrze!
  • świetne zdolności komunikacyjne, swobodę i dobre nastawienie do klienta, doświadczenie w CS mile widziane;
  • uważne oko do detali i dobrą znajomość MS Office (szczególnie Excel, Word i Outlook), znajomość SAP to duży plus!

A co oferujemy?
  • pracę w stabilnym i przyjaznym środowisku w oparciu o umowę o pracę;
  • pakiet benefitów;
  • odpowiedni zestaw szkoleń, nawet tych bardzo podstawowych;
  • indywidualne wsparcie w planowaniu swojej kariery!

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry