Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/08/2019.

Customer Service with German or Dutch

Łódź, łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with German or Dutch
Łódź
NR REF.: 1113920

Obsługa klienta

Łódź

Dla naszego klienta, który jest globalną marką rozbudowującą Centrum Usług Współnych na terenie Łodzi poszukujemy kandydatów do obsługi klienta wewnętrznego.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pracę na zleceniach oraz kontraktach usług naprawczych, przede wszystkim za przyjmowanie zleceń od Klientówwewnętrznych firmy, oznaczenie go w systemie, a także wysłanie odpowiedniego zlecenia naprawy do inżynierów.Jest to przede wszystkim praca administracyjna z pracą na systemie oraz bazą danych.

Poszukujemy kandydatów skrupulatnych, dbających o szczegóły, a także znających język niemiecki lub holenderski(poziom B2) oraz język angielski(poziom B1). Dużym atutem będzie znajomość systemu SAP oraz znajomość programu MS Excel.

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, pracę w centrum Łodzi, prywatna opiekę medyczną, kartę sportową oraz zniżki na produkty firmy.
Dla kandydatów spoza Łodzi przewidziany jest atrakcyjny pakiet relokacyjny.

Nie czekaj, aplikuj! :)

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry