Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/07/2019.

Customer Service with German B2/C1

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with German B2/C1
Katowice
NR REF.: 1121289

Dla naszego międzynarodowego Klienta poszukujemy osoby do Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego. Praca w Katowicach.

Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie udzielanie odpowiedzi na bieżące zapytania zewnętrznych klientów naszego Klienta oraz odpowiadanie na korespondencję mailową z międzynarodowymi klientami. Udzielane informacje będą dotyczyły m. in. bieżących zamówień, sprawdzania oraz podawania niezbędnych informacji dotyczących działu logistyki i zaopatrzenia.

Osoba na tym stanowisku powinna wykazywać się płynną znajomością języka niemieckiego (B2+/ C1), być komunikatywna, otwarta, a także aktywna w kontaktach z Klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.

Klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, możliwość rozwoju i uzyskania cennego doświadczenia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry