#

Customer Service Team Leader

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Team Leader

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-66376-1
Wynagrodzenie: 10000 - 14000 PLN

For our Client, an international and dynamically growing company we are looking for experienced Team Leader for Customer Service department.

Responsibilities:
- Create a stimulating team environment with an open communication culture
- Oversee day-to-day operation of your team
- Set clear goals for the team members
- Provide clear, concise and relevant communication to ensure clarity of objectives and outputs required
- Resolve customer escalation in a timely manner to avoid disruption and minimize business impact
- Plan and distribute workload appropriately to ensure that business needs and deadlines are met
- Take care of team members motivation and engagement
- Recruiting
- Preparing statistics and reports related to CS department

Wymagania:
- Previous work experience as a team leader ideally in customer care or order management in technical or industrial sector (protective clothing or fire services knowledge market will be a plus) - min. 5 years
- Fluent English
- Working knowledge of SAP
- Excellent communication and leadership skills

Korzyści:
- Competitive salary and benefits package, Private Medical Care
- Hybrid work (2/3 days in 1 month in Warsaw)
- International working environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi