Customer Service Team Leader - Katowice , śląskie
od Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Customer Service Team Leader

Miejsce pracy: Katowice

Miejsce pracy: KATOWICE + praca zdalna

Obowiązki:

  • Zarządzanie 15 osobowym zespołem Specjalistów ds. telefonicznej obsługi Klienta z USA (pierwsza linia wsparcia)
  • Praca w systemie zmianowym w nowym biurze w centrum Katowic

Wymagania:

  • Wcześniejsze doświadczenie w call center / obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu zespołem (do 15 osób)
  • Doświadczenie w mentoringu/coachingu członków zespołu
  • Znakomity angielski w mowie i piśmie
  • Silne umiejętności interpersonalne, doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętności rozwiązywania problemów oraz determinacja
  • Zorientowanie na Klienta
  • Znajomość technologii, nowych rozwiązań technologicznych
  • Możliwość pracy w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki za pracę w godzinach nocnych, benefity
  • Umowa o pracę - pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejna na okres nieokreślony
  • Szkolenie
  • Praca w biurze w centrum Katowic
  • Unikalną i swobodną kulturę pracy

 

Zainteresowany? Zainteresowana?

Prześlij do nas swoje CV w jęz. angielskim!



Numer referencyjny: CCM/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.