Customer Service Team Leader
Elbląg Customer Service Team Leader
Elbląg
NR REF.: 1126355
Twoja następna firma
Poszukujemy kandydatów dla naszego klienta – międzynarodowego lidera w badaniach żywności i środowiska. Firma stale się rozwija, dążąc do najwyższej jakości usług oferowanych swoim klientom.
Twoje następne stanowisko
Jako Team Leader będziesz odpowiadał za kontakt posprzedażowy z klientem (zarówno krajowym jak i zagranicznym), w tym sprawy dotyczące wyników badań np. konsultacje z laboratorium w przypadku zakwestionowania wyników badań przez klienta. Będziesz zarządzał i koordynował grupę 10 osób, ustalał KPI i procedury oraz wprowadzał rozwiązania mające na celu wspomóc działanie customer service. Równocześnie, bardzo ważny będzie kontakt z innymi Team Leaderami i koordynacja działań np. przy wysyłkach próbek pomiędzy różnymi laboratoriami firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Na tym stanowisku przyda Ci się przede wszystkim wykształcenie wyższe, zwłaszcza w zakresie chemii, towaroznawstwa, technologii żywienia czy ochrony środowiska i język angielski na poziomie umożliwiającym rozmowę z klientem. Jeśli masz doświadczenia związane z pracą w laboratorium, będą one niewątpliwym atutem, jednak nie jest to wymaganie konieczne do podjęcia pracy – jeśli wywodzisz się z branży produkcyjnej, również odnajdziesz się na tej pozycji. Poszukujemy przede wszystkim energicznej osoby, która z zapałem podejdzie do nowych zadań. 2–3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem ludźmi jest bardzo mile widziane.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, coroczną premię, opiekę medyczną, dofinansowanie do wczasów i ubezpieczenie na życie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Elbląg
NR REF.: 1126355
Twoja następna firma
Poszukujemy kandydatów dla naszego klienta – międzynarodowego lidera w badaniach żywności i środowiska. Firma stale się rozwija, dążąc do najwyższej jakości usług oferowanych swoim klientom.
Twoje następne stanowisko
Jako Team Leader będziesz odpowiadał za kontakt posprzedażowy z klientem (zarówno krajowym jak i zagranicznym), w tym sprawy dotyczące wyników badań np. konsultacje z laboratorium w przypadku zakwestionowania wyników badań przez klienta. Będziesz zarządzał i koordynował grupę 10 osób, ustalał KPI i procedury oraz wprowadzał rozwiązania mające na celu wspomóc działanie customer service. Równocześnie, bardzo ważny będzie kontakt z innymi Team Leaderami i koordynacja działań np. przy wysyłkach próbek pomiędzy różnymi laboratoriami firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Na tym stanowisku przyda Ci się przede wszystkim wykształcenie wyższe, zwłaszcza w zakresie chemii, towaroznawstwa, technologii żywienia czy ochrony środowiska i język angielski na poziomie umożliwiającym rozmowę z klientem. Jeśli masz doświadczenia związane z pracą w laboratorium, będą one niewątpliwym atutem, jednak nie jest to wymaganie konieczne do podjęcia pracy – jeśli wywodzisz się z branży produkcyjnej, również odnajdziesz się na tej pozycji. Poszukujemy przede wszystkim energicznej osoby, która z zapałem podejdzie do nowych zadań. 2–3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem ludźmi jest bardzo mile widziane.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, coroczną premię, opiekę medyczną, dofinansowanie do wczasów i ubezpieczenie na życie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.