Dzień za dniem zmieniamy świat na lepsze.
Grupa Eurofins to międzynarodowy lider badań laboratoryjnych z ponad 30-letnią historią.
Jakość naszych usług budowana jest już przez ponad 45 000 pracowników w ponad 800 laboratoriach w 47 krajach na całym świecie.
Customer Service Team Leader (Laboratory Tests)
MalborkEurofins Scientific to międzynarodowa firma, która oferuje wszechstronną gamę badań analitycznych klientom różnych sektorów. Grupa Eurofins jest światowym liderem w badaniach żywności, środowiska, produktów farmaceutycznych, kosmetyków oraz testów agrochemicznych (CRO).
Jest także jedną z wiodących na świecie firm na rynkach genomiki, farmakologii, medycyny sądowej, CDMO, zaawansowanych nauk o materiałach oraz badań klinicznych. Ponadto Eurofins silnie rozwija dział diagnostyki klinicznej.
W 2018 r. Eurofins osiągnęło przychód na poziomie 4,2 mld euro proforma, zatrudniając około 45 000 pracowników w 800 laboratoriach w 47 krajach.
Nasz oddzial w Malborku zatrudni osobę na stanowisko:
Customer Service Team Leader (Laboratory Tests)
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad realizacją bieżących zleceń i wymagań klienta
- Zarządzanie podległym zespołem – dział obsługi klienta
- Współpraca z obszarami pracowni jak i Laboratoriami Partnerskimi Eurofins w kwestii terminowości i jakości otrzymywanych wyników
- Rozwój kompetencji podległego zespołu
- Standaryzacja procesu obsługi klienta
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Ocena zgodności wyników badań z regulacjami prawnymi i specyfikacją Klienta
- Uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg
- Uczestniczenie w auditach wewnętrznych/zewnętrznych
- Przestrzeganie zasad normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 oraz systemu zarządzania obowiązującego w Eurofins Polska i jego doskonalenie w zakresie swoich odpowiedzialności.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: chemia, technologia żywienia, towaroznawstwo, ochrona środowiska)
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium, kontroli jakości, technologii żywności, sprzedaży
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2)
- Zdolność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Samodzielność w działaniu, inicjatywa i doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole