#

Customer Service Team Leader Back Office

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Team Leader Back Office

Miejsce pracy: Poznań
4-6-64027

Naszym klientem jest prestiżowa organizacja z branży SSC/BPO, która poszukuje Kandydatów na stanowisko Customer Service Team Leader Back Office

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem
- Wspieranie inicjatyw związanych z ciągłym udoskonalaniem pracy
- Codzienne nadzorowanie procesu, aktywne wsparcie operacyjne w przypadku kluczowych klientów
- Wsparcie merytoryczne dla zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym
- Utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych
- Prowadzenie rekrutacji i wsparcie działań administracyjnych

Wymagania:
- Biegła znajomość jęz. angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum kilku osobowym (warunek konieczny)
- Preferowane doświadczenie w branży SSC/BPO na pozycji liderskiej
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows – Word, Excel)
- Znajomość systemu SAP

Korzyści:
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie z kapitałem zagranicznym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, pakiet relokacyjny)
- Możliwość wykorzystywania znajomości języka obcego w pracy
- Praca w międzynarodowym, otwartym środowisku, w przyjaznej atmosferze

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi