Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Customer Service Specialist
Customer Service Specialist
Dla naszego Klienta- globalnego lidera w branży sprzętu medycznego, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Customer Service Specialist.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Procesowanie zamówień otrzymanych od Klientów zewnętrznych
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia w zakresie czynności związanych z obsługą Klienta (od zamówienia do dostarczenia produktu)
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem
- Zarządzanie procesem zwrotów od Klientów
- Kontrolę zapasów w magazynie
- Bieżące informowanie Klientów o statusie zamówienia lub rozwiązywania problemów
- Współpracę z dystrybutorami
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia doświadczenie w stabilnej rozwijającej się firmie w branży medycznej
- Pracę w pozytywnej atmosferze
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 18 miesięcy
- Atrakcyjny pakiet benefitów
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Minimum 1 rok doświadczenie w obsłudze Klienta (branża medyczna mile widziana)
- Bardzo dobrą znajomość MS Word
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP (SAP będzie dodatkowym atutem)
- Postawę zorientowaną na Klienta
- Dbałość o szczegóły
- Umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności organizacyjne, proaktywne podejście
- Umiejętność pracy zespołowej
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego