#

Customer Service Specialist

Smart-HR

Sosnowiec, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej na globalnych rynkach w branży pokryć dachowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Service Specialist

Miejsce pracy: Sosnowiec

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Procesowanie zamówień – od momentu złożenia zamówienia, po dostawę do klienta,
  • Ścisłą współpracę z klientami firmy zlokalizowanymi na całym świecie,
  • Planowanie harmonogramów dostaw, przy współpracy z innymi działami oraz klientami,
  • Prowadzanie dokumentacji logistycznej i sprzedażowej,
  • Organizowanie transportów,
  • Monitorowanie zapasów,
  • Wspieranie zespołu sprzedaży w codziennych działaniach.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku, doświadczenie w branży budowlanej lub konstrukcyjnej będzie mile widziane,
  • Znajomości systemu ERP,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego,
  • Podstawowej wiedzy z obszaru logistyki dotyczącej dokumentacji, deklaracji celnych, certyfikatów, reguł Incoterms,
  • Postawy proklienckiej oraz zorientowania na rozwiązywanie problemów.

 

Pracodawca oferuje:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w prężnie rozwijającej się organizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi