IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Customer Service Specialist

Od: IDES Consultants Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Pabianice

Zadania / obowiązki:

  • bieżące reagowanie na zapytania Klientów firmy
  • wprowadzanie zamówień do systemu oraz monitoring realizacji zamówienia na wszystkich jego etapach (dostępność produktów, niezbędna dokumentacja, wysyłka próbek oraz produktów gotowych)
  • nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji
  • współpraca z innymi działami firmy: Dział Jakości, Sprzedaży, Supply Chain,

 

Firma oferuje:

  • możliwość pracy i rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy produkcyjnej
  • pakiet świadczeń pozapłacowych

 

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy w obszarze Customer Service
  • dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • znajomość języka niemieckiego/francuskiego/hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
  • dobra organizacja czasu pracy, dokładność, elastyczność w działaniu
  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • mile widziana znajomość programu SAP

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi