Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Customer Service Specialist with Spanish
Miejsce pracy: GdyniaJob description:
Job requirements:
We offer:
- contact with customers (by mail and phone),
- coordination of the correct order to invoice process,
- creating orders in SAP and release R3 / R3 orders from associates,
- monitoring progress of open orders (progress, billing blocks, missing pod),
- creating invoices (most invoices are processed automatically),
- making quotes outside sap for existing validated prices via customer webpage,
- making quotes outside SAP for existing verified prices via the customer website,
- reporting potential pricing mistakes.
Job requirements:
- bachelor or Master degree preferably in Economics / Business or market - related sciences economics,
- experience in a similar position for more than 6 months,
- native person or fluent Spanish level,
- SAP knowledge would be an asset.
We offer:
- remuneration adequate to the experience, from 5700 PLN gross,
- multisport benefit cards,
- work in a young team.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.