#

Customer Service Specialist with German

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Customer Service Specialist with German

Miejsce pracy: Wrocław

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Offer:

  • Stable employment based on an employment contract with our Client (first contract for 3 months, next an indefinite period)
  • Possibility to work remotely in any place in Poland (after one-month training in Wrocław)
  • Opportunity to gain the first experience in the industry
  • International work environment
  • Annual salary hike depending on the performance
  • Benefits: cafeteria card, life insurance, private medical care, professional development courses, Christmas bonus, company social events

Requirements:
 
  • Very good knowledge of German (min. B2/C1) and English (min. B2)
  • Excellent interpersonal skills
  • Experience in customer service will be an asset
  • Living/working in Poland
  • Computer literacy (including MS Office)
  • Availability to work shifts hours (Mon-Fri: 8 am to 4pm or 12 pm to 8pm)

Responsibilities:
 
  • Being the first point of contact for German-speaking customers
  • Proactively assist clients to ensure a positive experience, through inbound and outbound contacts
  • Field calls, emails, and chat message requests from customers who have questions, comments, or complaints about our products and services
  • Provide first contact resolution with a great experience
  • Assist customers in placing orders/returning orders
  • Provide information to customers regarding order status and product inquiries
  • Demonstrate the ability to effectively promote and verbally navigate fans through online and mobile self-service options


Nr ref.: 2148/037/YHU
Oferta dotyczy pracy stałej

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi