Customer Service Specialist with German or French
Miejsce pracy: WarszawaCo będzie należało do Twoich obowiązków?
• Telefoniczna obsługa klienta
• Diagnozowanie problemu oraz udzielenie pomocy w jego rozwiązaniu
• Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności z Klientem
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe od Klienta
Nasze wymagania wobec Kandydata:
• Płynna znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (min. C1)
• Znajomość języka angielskiego (min. B1)
• Minimum pół roku doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
• Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
• Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat
Co my możemy Ci zaoferować?
• Szansę na zdobycie doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie
• Umowę o pracę
• Możliwość pracy z językiem niemieckim lub francuskim na co dzień
• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
• Realną możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
• Pracę w dogodnej lokalizacji - blisko Galerii Mokotów
Oferta dotyczy pracy stałej.