Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/07/2018.

Customer Service Specialist with German and English

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist with German and English
Katowice
NR REF.: 1102713

For Our Client Guardian Industries – a global company from glass production sector, we are looking for Customer Service Specialist with full working proficiency in German and English who would join the company’s newly established SSC in Katowice.

As a Customer Service Specialist you will be responsible for:

  • Orders management
  • Providing support to the customers via phone and emails,
  • Responding to queries and developing relationships with the clients.

Qualifications:

  • Preferable experience in working with customers
  • Excellent communication skills and proactive attitude
  • Fluency in German and English is a must.

Our client offer:

  • Stable employment based on a contract of employment
  • Private life insurance
  • Private medical care
  • Multisport Card
  • Fruity Fridays
  • Many development opportunities

If you’re interested in working in international and dynamic environment don’t hesitate to apply!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry