Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/07/2019.

Customer service specialist with French

Łódź, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer service specialist with French
Łódź
NR REF.: 1124919

For our Client, an international company located in Łódź, we are looking for Customer Service Specialist with French.

In this positionyou will be responsible for providing customer service to clients and resolving their queries, building and maintaining good relationships with customers and cooperating with other departments to resolve customer issues

We are looking for Candidateswith very good level of French (C1/C2) and English (B2). Previous experience in customer service would be an advantage. An ideal Candidate has to have good communication and problem-solving skills.

Our Client offersstable job in a team of professionals, attractive salary and employee’s benefits are also included.

If you're interested in this role, click 'apply now' and send us your CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
Zapisz ofertę
do góry