Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/03/2019.

Customer Service Representative

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Representative
Poznań
NR REF.: 1116825


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – nowo otwartego BPO w Poznaniu – poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Representative z językiem polskim i angielskim.

Twoje następne stanowisko
Jako Customer Service Representative będziesz odpowiedzialny za ciągły kontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami, którzy korzystają z usług lub produktów naszego Klienta. Do Twoich zadań należeć będzie skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów w oparciu o opracowaną wewnętrznie dokumentację i bazę informacji. Ważne będzie dążenie do rozwiązywania problemów za pomocą jednego połączenia/kontaktu, a także ciągła komunikacja z międzynarodowym zespołem.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat biegle komunikuje się w języku polskim i w języku angielskim. Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku, a także zainteresowania związane ze sportami wodnymi (np. nurkowaniem), ponieważ pytania klientów będą dotyczyły głównie technicznego sprzętu sportowego (np. zegarków nurkowych).

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, pracę w godzinach biurowych w centrum Poznania, miesięczne szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku CSR, a także szeroki pakiet benefitów i możliwość komunikacji w języku angielskim.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry