Customer Service Representative
Poznań Customer Service Representative
Poznań
NR REF.: 1116825
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – nowo otwartego BPO w Poznaniu – poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Representative z językiem polskim i angielskim.
Twoje następne stanowisko
Jako Customer Service Representative będziesz odpowiedzialny za ciągły kontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami, którzy korzystają z usług lub produktów naszego Klienta. Do Twoich zadań należeć będzie skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów w oparciu o opracowaną wewnętrznie dokumentację i bazę informacji. Ważne będzie dążenie do rozwiązywania problemów za pomocą jednego połączenia/kontaktu, a także ciągła komunikacja z międzynarodowym zespołem.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat biegle komunikuje się w języku polskim i w języku angielskim. Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku, a także zainteresowania związane ze sportami wodnymi (np. nurkowaniem), ponieważ pytania klientów będą dotyczyły głównie technicznego sprzętu sportowego (np. zegarków nurkowych).
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, pracę w godzinach biurowych w centrum Poznania, miesięczne szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku CSR, a także szeroki pakiet benefitów i możliwość komunikacji w języku angielskim.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poznań
NR REF.: 1116825
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – nowo otwartego BPO w Poznaniu – poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Representative z językiem polskim i angielskim.
Twoje następne stanowisko
Jako Customer Service Representative będziesz odpowiedzialny za ciągły kontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami, którzy korzystają z usług lub produktów naszego Klienta. Do Twoich zadań należeć będzie skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów w oparciu o opracowaną wewnętrznie dokumentację i bazę informacji. Ważne będzie dążenie do rozwiązywania problemów za pomocą jednego połączenia/kontaktu, a także ciągła komunikacja z międzynarodowym zespołem.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat biegle komunikuje się w języku polskim i w języku angielskim. Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku, a także zainteresowania związane ze sportami wodnymi (np. nurkowaniem), ponieważ pytania klientów będą dotyczyły głównie technicznego sprzętu sportowego (np. zegarków nurkowych).
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, pracę w godzinach biurowych w centrum Poznania, miesięczne szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku CSR, a także szeroki pakiet benefitów i możliwość komunikacji w języku angielskim.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.