#

Customer Service Representative

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Customer Service Representative

Miejsce pracy: Katowice

Essential information:

  • Contract type: Unlimited, full-time contract
  • Working hours: (8-hour shifts, between 11.00AM - 08.00AM, Mon-Sun)
  • Selection process: online technical testing, video interview screening, online live interview with manager(please have your webcamera ready)
  • Office is located in new building in Global Office Park

Key competencies and skills:

  • Advanced spoken English: B2-C1 level
  • Able to work in a 21/7 shift environment
  • Basic knowledge of communication technology, e.g. internet, tv, phone
  • Good organization skills and attention to details

Key Responsibilities:

  • Respond to customer phone calls as the ’first line’ of support
  • Ensure a positive experience by providing the right customer solution
  • Handle a range of issues related to company’s products & services

Please upload your CV in English language.


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi