Zakres obowiązków:
• Telefoniczne wsparcie dla Klientów biznesowych
• Analiza zapytań Klientów i bieżące aktualizowanie danych w systemie
• Bieżące wsparcie i doradztwo w zakresie produktów, promocji, złożonych zamówień, faktur, płatności, zwrotów etc.
• Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i pomysłów mających zwiększyć satysfakcję Klientów
• Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami firmy
Wymagania:
• Zaawansowana znajomość j. fińskiego lub j. duńskiego (min. C1)
• Dobra znajomość j.angielskiego (min. B2)
• Doświadczenie w obsłudze Klienta – mile widziane
• Zaangażowanie w pracę zespołową
• Umiejętność koncentracji na potrzebach Klientów
• Znajomość MS Office
Oferta:
• Umowa o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Praca w międzynarodowym środowisku
• Pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
• Pakiet relokacyjny dla kandydatów z zagranicy
• Szkolenia, m.in. nauka języków obcych
• Dobra atmosfera
Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o aplikowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie danych Lobo sp. z o.o. sp. k. oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
Informacje o firmie<br/><br/><br/>Ludzie są najcenniejszym z kapi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.