Opis stanowiska pracy

  • Managing customers’ business needs over the phone
  • Processing customers’ requests and updating data in the computer systems
  • Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions (by using our knowledge management resources)
  • Helping with the implementation of our Sales and Marketing Plan
  • Generating innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
  • Contributing to projects in various departments outside of regular responsibilities
  • Assisting other team members to leverage and develop their capabilities

Wymagania

  • Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
  • With excellent knowledge of French and English
  • Fluency in other European language would be a plus
  • Not afraid of facing new challenges or opportunities
  • With enthusiastic approach to team work and focus on internal and external customers
  • Knowledge of MS Office applications, especially Excel and PowerPoint is needed
  • First working experience would be an asset for us

Prezentacja firmy

Amway, headquartered in the USA, is one of the world's leading di... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi