Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/04/2019.

Customer Service Representative with English

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

  • Handle incoming phone calls from customers regarding technical issues with problem to access to client website
  • Processing customers" requests and updating data in the computer systems
  • Following prescribed processes
  • Providing customers with all requested and relevant information
  • Cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

Job requirements:

  • Fluent English - level C1
  • Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
  • Customer service experience (is an asset but is not necessary
  • Very good interpersonal & communication skills
  • Strong Customer service Focus
  • Team player
  • Able to pick up new tasks quickly
  • Basic computer skills

What offer:

  • International team environment
  • Work 24/7
  • Friendly atmosphere
  • Prospects for self-development in a dynamically expanding company
  • Employment contract through Adecco Poland for 6 months
  • Start day from January 2019


Numer referencyjny: CSR/112018/A3/AD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry