Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/11/2017.

Customer Service Professional – Slovak or Czech speaker

Warszawa, mazowieckie

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)

Opis stanowiska pracy

On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Slovakian speaking customers, users of global brand electric equipment.

It is worth joining us

  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment

We expect

  • Native/fluent Slovak
  • Ability to communicate in Polish or English
  • Interest in technical issues
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills, team work oriented

You get

  • Labor contact (full time 40 h/week)
  • Relocation bonus
  • Private healthcare, Christmas vouchers
  • Employee command program
  • Bonuses for the best performers

Prezentacja firmy

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też... Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Redakcja / Dokumentowanie / Tłumaczenia
do góry