Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Service Manager
Lokalizacja: woj. śląskieTwoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem firma produkcyjna zlokalizowana na terenie woj. śląskiego. W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Customer Service Manager
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem Customer Service Specjalistów
- Współpraca z działem sprzedaży oraz pozostałymi działami na rzecz maksymalizacji zadowolenia klienta
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentów
- Reprezentowanie firmy
- Wdrażanie strategii zarządzania stworzonej przez grupę
Nasz klient oferuje:
- Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz opieka medyczna
- Dostęp do najnowszych technologii
- Elastyczny czas pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne
- Minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie z branży produkcyjnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym,
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista