Customer Service Manager
Warszawa Customer Service Manager
Warszawa
NR REF.: 1119677
Twoja następna firma
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej producentem artykułów biurowych poszukujemy Customer Service Managera.
Twoje następne stanowisko
Customer Service Manager zarządza pracą pięcioosobowego zespołu, zapewnia najwyższy poziom świadczonych usług klientom firmy, analizuje wskaźniki, buduje i rozwija relacje ze stałymi klientami, nadzoruje akcje mające na celu wzrost sprzedaży u stałych klientów. Współpracuje z innymi działami firmy w celu optymalizacji procesów realizacji zamówień pod katem zwiększenia efektywności wewnątrz działu oraz ciągłego podnoszenia satysfakcji klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Jeżeli posiadasz min 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Biura Obsługi Klienta /Call Center/ Telesprzedaży i Obsługi Klienta lub o podobnej specyfice, masz na swoim koncie sukcesy w prowadzeniu projektów automatyzacji i optymalizacji procesów w tym dziale, dobrze czujesz się w prowadzeniu działań pro sprzedażowych oraz potrafisz rozwijać i motywować powierzony zespół ta oferta jest dla ciebie. Dodatkowo niezbędna będzie znajomość języka angielskiego na poziomie min B2, znajomość systemu SAP, terminowość, umiejętność analizy danych, odporność na stres.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, wysokie standardy operacyjne, możliwość wdrażania własnych pomysłów, znaczący wpływ na strategię rozwoju działu, motywujące wynagrodzenie, pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, Multisport).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1119677
Twoja następna firma
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej producentem artykułów biurowych poszukujemy Customer Service Managera.
Twoje następne stanowisko
Customer Service Manager zarządza pracą pięcioosobowego zespołu, zapewnia najwyższy poziom świadczonych usług klientom firmy, analizuje wskaźniki, buduje i rozwija relacje ze stałymi klientami, nadzoruje akcje mające na celu wzrost sprzedaży u stałych klientów. Współpracuje z innymi działami firmy w celu optymalizacji procesów realizacji zamówień pod katem zwiększenia efektywności wewnątrz działu oraz ciągłego podnoszenia satysfakcji klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Jeżeli posiadasz min 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Biura Obsługi Klienta /Call Center/ Telesprzedaży i Obsługi Klienta lub o podobnej specyfice, masz na swoim koncie sukcesy w prowadzeniu projektów automatyzacji i optymalizacji procesów w tym dziale, dobrze czujesz się w prowadzeniu działań pro sprzedażowych oraz potrafisz rozwijać i motywować powierzony zespół ta oferta jest dla ciebie. Dodatkowo niezbędna będzie znajomość języka angielskiego na poziomie min B2, znajomość systemu SAP, terminowość, umiejętność analizy danych, odporność na stres.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, wysokie standardy operacyjne, możliwość wdrażania własnych pomysłów, znaczący wpływ na strategię rozwoju działu, motywujące wynagrodzenie, pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, Multisport).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.