Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Service Manager
Lokalizacja: warszawaCustomer Service Manager
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest Firma będąca światowym dystrybutorem produktów z zakresu elektroniki, automatyki oraz utrzymania ruchu. Obecnie wspiera ponad milion Klientów na całym świecie, oferując szeroką paletę produktów oraz usług. W związku ze stałym rozwojem Firmy poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie i przywództwo nad zespołem obsługi klienta, w tym również wsparcia technicznego,
- Planowanie i zarządzanie celami oraz ich osiągniecie.
- Umożliwienie zespołowi dostarczania klientom skutecznych i dokładnych rozwiązań dzięki zapewnieniu wysokiej jakości usług i realizacji celów.
- Rekrutację, coaching, szkolenia, rozwój i zarządzanie wydajnością pracowników, aby zapewnić wysoką wydajność zespołu i działu.
- Motywowanie, inspirowanie i rozwijanie zespołu w celu osiągnięcia ich potencjału.
- Dążenie do nowych sposobów poprawy wydajności zespołu i zwiększenia szans sprzedaży.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dynamicznym, profesjonalnym biznesie.
- Sprawdzone umiejętności coachingowe.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Umiejętności negocjacyjne
- Doświadczenie w wielokanałowym środowisku B2B.
- Dobra znajomość klientów i sektorów przemysłowych.
- Zainteresowanie obszarem technicznym (elektronika, automatyka).
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, sumienność.
- Dobrą znajomość języka angielskiego.
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne.
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat.
- Pracę za zastępstwo.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Benefity pozapłacowe
- Dogodną lokalizację (Warszawa Ursynów).
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.