#

Customer Service Manager

Devire

warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Manager

Lokalizacja: warszawa

Customer Service Manager

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest Firma będąca światowym dystrybutorem produktów z zakresu elektroniki, automatyki oraz utrzymania ruchu. Obecnie wspiera ponad milion Klientów na całym świecie, oferując szeroką paletę produktów oraz usług. W związku ze stałym rozwojem Firmy poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Managera.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie i przywództwo nad zespołem obsługi klienta, w tym również wsparcia technicznego, 
  • Planowanie i zarządzanie celami oraz ich osiągniecie.
  • Umożliwienie zespołowi dostarczania klientom skutecznych i dokładnych rozwiązań dzięki zapewnieniu wysokiej jakości usług i realizacji celów. 
  • Rekrutację, coaching, szkolenia, rozwój i zarządzanie wydajnością pracowników, aby zapewnić wysoką wydajność zespołu i działu. 
  • Motywowanie, inspirowanie i rozwijanie zespołu w celu osiągnięcia ich potencjału.
  • Dążenie do nowych sposobów poprawy wydajności zespołu i zwiększenia szans sprzedaży.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dynamicznym, profesjonalnym biznesie.
  • Sprawdzone umiejętności coachingowe.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Doświadczenie w wielokanałowym środowisku B2B.
  • Dobra znajomość klientów i sektorów przemysłowych.
  • Zainteresowanie obszarem technicznym (elektronika, automatyka).
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, sumienność.
  • Dobrą znajomość języka angielskiego.
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin.
  • Wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne.

Nasz Klient zapewnia:

  • Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat.
  • Pracę za zastępstwo.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 
  • Benefity pozapłacowe
  • Dogodną lokalizację (Warszawa Ursynów).
  • Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi