Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/05/2018.

Customer Service Manager

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, szukamy Kandydata na stanowisko:

Customer Service ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie i realizacja procesów sprzedażowych w podległym zespole,
  • Nadzór nad zgodnym przebiegiem procesu zamówień i fakturowania, udział w procesie,
  • Nadzorowanie procesu wdrożenia systemu SAP – modułu SD,
  • Nadzór nad procesem windykacji należności,
  • Planowanie, ocenianie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy podległych Pracowników,
  • Motywowanie pracowników, ukierunkowane na wyniki i realizację powierzonych zadań.
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz logistyki.   

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe),
  • Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta w branży FMCG, rynku nowoczesnym i tradycyjnym,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość systemu SAP ( modułu SD) - warunek konieczny,
  • Co najmniej dobra znajomość j. angielskiego,
  • Dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty,
  • Samodzielność i odwaga w podejmowaniu decyzji.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Duży zakres samodzielności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry