Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok
customer service manager
Gdynia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dwuskłsdnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia roczna)
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowany pakiet sportowy
- PPE w wysokości 3,5% wynagrodzenia finansowane w całości przez pracodawcę
- Szkolenia rozwojowe oraz wprowadzające, nieograniczony dostęp do szkoleniowej platformy LinkedIn
- zarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań doskonalących) - 40%
- zarządzanie zespołem (wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów) - 20%
- prowadzenie/uczestnictwo w różnych projektach wewnątrzfirmowych - 30%
- wsparcie sprzedaży i działania marketingowe - 10%
- wykształcenia wyższego
- min. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówień
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- zdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmy
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1
- znajomości pakietu MS Office, znajomość systemu SAP - mile widziana
- umiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
- wysokiej świadomości podejścia procesowego w oparciu o orientację na klienta
- umiejętności budowania relacji z ludźmi
- wysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- umiejętności zarządzania projektami
- samodzielności w działaniu
- umiejętności analitycznych
- umiejętności identyfikacji zagrożeń i szans w realizacji zamówienia oraz proponowania działań korygujących, doskonalących
- koncentracji na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencj
- znajomości standardu ISO (min. ISO 9001) – mile widziana
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47