#

Customer Service Manager (branża FMCG)

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, szukamy Kandydata na stanowisko:

Customer Service Manager (branża FMCG)Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie i realizacja procesów sprzedażowych w podległym zespole,
  • Nadzór nad zgodnym przebiegiem procesu zamówień i fakturowania, udział w procesie,
  • Nadzorowanie procesu wdrożenia systemu SAP – modułu SD,
  • Nadzór nad procesem windykacji należności,
  • Planowanie, ocenianie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy podległych Pracowników,
  • Motywowanie pracowników, ukierunkowane na wyniki i realizację powierzonych zadań.
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz logistyki.   

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe),
  • Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta w branży FMCG, rynku nowoczesnym i tradycyjnym,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość systemu SAP ( modułu SD) - warunek konieczny,
  • Co najmniej dobra znajomość j. angielskiego,
  • Dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty,
  • Samodzielność i odwaga w podejmowaniu decyzji.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Duży zakres samodzielności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi