Customer Service Coordinator with Turkish
SosnowiecCustomer Service Coordinator with Turkish
Sosnowiec
NR REF.: 1153346
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w Sosnowcu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi Klienta z j. tureckim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu- od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu- przydzielonej grupie kluczowych tureckich klientów. W zakres roli wejdzie przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów oraz rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy. Koordynator ds. Obsługi Klienta będzie ściśle współpracował z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w Turcji w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem. W zakres obowiązków wejdzie także analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień, a także współpraca z innymi działami firmy na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja.
Szukamy osoby biegle posługującej się językiem tureckim (B2/C1), znającej także język angielski na poziomie min. B1. Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie min. licencjackie i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziana będzie znajomość systemu SAP oraz pakietu aplikacji MS Office (Excel)
Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ciekawą, rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi. Pracodawca gwarantuje intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne, przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu, a także elastyczne godziny pracy z możliwością częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Sosnowiec
NR REF.: 1153346
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w Sosnowcu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi Klienta z j. tureckim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu- od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu- przydzielonej grupie kluczowych tureckich klientów. W zakres roli wejdzie przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów oraz rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy. Koordynator ds. Obsługi Klienta będzie ściśle współpracował z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w Turcji w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem. W zakres obowiązków wejdzie także analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień, a także współpraca z innymi działami firmy na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja.
Szukamy osoby biegle posługującej się językiem tureckim (B2/C1), znającej także język angielski na poziomie min. B1. Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie min. licencjackie i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziana będzie znajomość systemu SAP oraz pakietu aplikacji MS Office (Excel)
Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ciekawą, rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi. Pracodawca gwarantuje intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne, przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu, a także elastyczne godziny pracy z możliwością częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.