MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Customer Service Center Manager
Od: MolttonMiejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- Kierowanie i rozwój Shared Service Center odpowiedzialnym za obsługę Klientów i logistykę w regionie EMENA,
- Zarządzanie międzynarodowym, rozproszonym zespołem,
- Wdrażanie i rozwój najwyższych standardów w zakresie logistyki i obsługi Klientów,
- Ciągła optymalizacja procesów w zakresie kosztów i wydajności,
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
- Definiowanie, mierzenie i raportowanie KPI,
- Wdrażanie i rozwój kultury ciągłego doskonalenia wewnątrz organizacji,
- Zbieranie i analiza informacji zwrotnych od Klientów dot. zadowolenia z wykonanych usług oraz sugestii usprawnień.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- 5 lat doświadczenia w zarządzaniu obszarem obsługi klienta i logistyki w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
- Doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym, międzynarodowym zespołem w strukturach macierzowych,
- Doskonałe umiejętności przywódcze i interpersonalne,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie transformacji i standaryzacji procesów,
- Umiejętność pracy zespołowej i silnej orientacji na klienta,
- Biegła znajomość j. angielskiego zarówno w mowie, jak i piśmie.
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem,
- Stabilne zatrudnienie w organizacji odnoszącej sukcesy,
- Pracę w kreatywnym, przyjaznym i międzynarodowym zespole,
- Kartę Multisport,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Możliwość dalszego rozwoju wewnątrz organizacji.