Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Customer Service Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Assistant
Warszawa
NR REF.: 1123626

Dla naszego Klienta, do działu Customer Service poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent ds. Obsługi Klienta
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów z obszaru całej Europy,
  • wprowadzanie do systemu danych dotyczących zamówień dostaw,
  • monitorowanie procesu dostaw,
  • przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji.

Poszukujemy osób komunikatywnych, rzetelnych, które dobrze organizują swój czas pracy. Atutem będzie znajomość systemu SAP, ERP. Do aplikowania zapraszamy studentów wszystkich kierunków, którzy chcieliby zdobyć pierwsze doświadczenie w Obsłudze Klienta.

Oferujemy współpracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, benefity oraz dogodną lokalizację w Warszawie.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry