Customer Service and Operations Manager
Warszawa Customer Service and Operations Manager
Warszawa
NR REF.: 1102428
Kierownik Zespołu Operacji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym Klientem jest rozpoznawalna w Europie grupa finansowa, działająca w branży kredytów samochodowych.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu zajmującego się przede wszystkim obsługą klientów, operacjami, procesowaniem dokumentacji i archiwizacją, organizowanie pracy zespołu, rozbudowę zespołu, usprawnianie procedur i procesów, tak aby zapewniać sprawną i bardzo dobrą jakościowo obsługę klientów i partnerów biznesowych.
Od Kandydatów oczekujemy: doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów/operacji w firmie z branży finansowej oraz tworzeniu/modyfikowaniu procesów i procedur, świetnych umiejętności organizacyjnych, orientacji na klienta, podejścia jakościowego, wychodzenia z inicjatywą, chęci stabilizacji zawodowej w jednej organizacji. Znajomość języka angielskiego lub francuskiego będzie mile widziana.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej, a także aktywne uczestnictwo w budowaniu pozycji firmy na polskim rynku. Ponadto nowy pracownik będzie zatrudniony w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie nauki języka obcego).
Warszawa
NR REF.: 1102428
Kierownik Zespołu Operacji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym Klientem jest rozpoznawalna w Europie grupa finansowa, działająca w branży kredytów samochodowych.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu zajmującego się przede wszystkim obsługą klientów, operacjami, procesowaniem dokumentacji i archiwizacją, organizowanie pracy zespołu, rozbudowę zespołu, usprawnianie procedur i procesów, tak aby zapewniać sprawną i bardzo dobrą jakościowo obsługę klientów i partnerów biznesowych.
Od Kandydatów oczekujemy: doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów/operacji w firmie z branży finansowej oraz tworzeniu/modyfikowaniu procesów i procedur, świetnych umiejętności organizacyjnych, orientacji na klienta, podejścia jakościowego, wychodzenia z inicjatywą, chęci stabilizacji zawodowej w jednej organizacji. Znajomość języka angielskiego lub francuskiego będzie mile widziana.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej, a także aktywne uczestnictwo w budowaniu pozycji firmy na polskim rynku. Ponadto nowy pracownik będzie zatrudniony w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie nauki języka obcego).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.