Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Our client is one of the world’s leading biotechnology, science and innovation. They contribute to advance and improve the Science’s market being one of the most famous company around the world in this area.
Job description
You will be the first line contact for Customer/Sales Offices and you will provide information related credit / debit / return orders, complaints and Track & Trace activities.
Responsibilities
First point of contact for customers.
Implement returns for all order types, credit and debit notes.
Develop and maintain good relationships with internal/external customers.
Solve problems related company’s procedures and provide support to ensure customers are satisfied.
Follow the entire process related customer service complaints.
Requirements
MBO degree
Minimum 1 to 2 years of related experience in customer service or sales
Experienced in working with MS-Office. Experience with SAP is a pro.
communication and Customer skills.
Fluency in Czech/Slovak and English (written and oral)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?