#

Customer Relations Manager

Hays Poland

Lublin, lubelskie

Hays Poland

Customer Relations Manager

Lublin
Customer Relations Manager
Lublin
NR REF.: 1136618


Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa sieć retailowa o rozpoznawalnej marce i wysokich standardach biznesowych, kultowy typ "love brand".

Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko Customer Relations Manager, z odpowiedzialnością za budowanie oraz podtrzymywanie długotrwałej relacji z nowymi i obecnymi klientami oraz zarządzanie zespołem. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć dbanie o budowanie kompetencji biznesowych poprzez wspieranie kierowników i team leaderów w wyznaczaniu i pracy nad konkretnymi celami oraz ustalonymi planami rozwoju. Dzielenie się z zespołem kierowniczym jednostki wiedzą, o zachowaniach klientów tak, by podejmować decyzje biznesowe w oparciu o oczekiwania klienta. Ponadto Customer Relations Manager będzie odpowiedzialny za zarządzanie działami: kasy, dział serwisów oraz dział customer service, będzie bezpośrednio zarządzał pracą 4 managerów.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem oraz relacjami z klientem, mile widziane osoby posiadające doświadczenie na stanowisku Customer Service Managera. Od Kandydatów oczekujemy rozwiniętych kompetencji w zakresie komunikacji, przywództwa i analiz, a także budowania efektywnych relacji wewnątrz organizacji. Dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje konkurencyjny pakiet wynagrodzenia, zróżnicowany zakres obowiązków oraz ciekawe wyzwania zawodowe pod szyldem rozpoznawalnej marki międzynarodowej w typie "love brand".
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi