Customer Experience Researcher
Miejsce pracy: Poznań
W Santander oferujemy najbardziej innowacyjne rozwiązania w branży finansowej. Obecnie wdrażamy rozwiązania oparte o biometrię, blockchain i technologie pozyskiwane ze świata fintech. Szybko, bo agile'owo. Dlatego szukamy kolejnych specjalistów, którzy pomogą nam zbudować bank, w którym "bankujesz jak chcesz."
Dołącz do nas, jeżeli:
- lubisz rozmawiać z ludźmi, wsłuchiwać się w ich potrzeby oraz potrafisz wyobrazić sobie ich odczucia
- znasz procesy projektowania zorientowane na człowieka i narzędzia z dziedziny projektowania doświadczeń i usług
- znasz techniki badań jakościowych i ilościowych oraz posiadasz doświadczenie w ich stosowaniu
- potrafisz analizować i interpretować wyniki badań oraz formułować wnioski
- potrafisz prezentować wyniki badań w obrazowy i przekonujący sposób
- cechuje Cię zaangażowanie oraz chęć poznawania nowych dziedzin wiedzy, np. usług cyfrowych, finansowych i technologii informatycznych
- potrafisz wyszukiwać i analizować informacje dotyczące rozwiązań branżowych, a także śledzić trendy i innowacje w internetowych aplikacjach, stronach, systemach transakcyjnych i mobilnych
- potrafisz krytyczne spojrzeć na efekty własnej pracy i pracy zespołu oraz nie boisz się kwestionować status-quo
- bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy, charakteryzuje Cię sumienność i konsekwencja w działaniu oraz samodzielność
- posiadasz wykształcenie wyższe - mile widziane nauki humanistyczne np. psychologia, kognitywistka, socjologia
- posiadasz doświadczenie w pracy w branży badawczej lub związanej z projektowaniem produktów lub usług
- znasz język angielski
Dodatkowo docenimy:
- doświadczenie w pracy w zwinnych metodykach np. SCRUM
Oferujemy Ci miejsce, w którym możesz:
- brać udział w projektowaniu usług, procesów i doświadczeń użytkowników w serwisach bankowości internetowej i mobilnej
- projektować i prowadzić badania w zakresie potrzeb, motywacji i doświadczeń klienta z usługami bankowymi oraz w zakresie użyteczności serwisów bankowości internetowej i mobilnej
- analizować wyniki badań oraz dane ilościowe, a następnie tworzyć na ich podstawie rekomendacje dla zespołu złożonego z analityków biznesowych, projektantów CX /UX, programistów i testerów
- tworzyć ścieżki podróży klienta, wielowymiarowe sylwetki klientów oraz mierzyć doświadczenia w kluczowych etapach ścieżek
- tworzyć i monitorować metryki obrazujące doświadczenie klienta, jego zachowania i wartość biznesową
Mamy dla Ciebie również:
- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
- Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
- Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Dofinansowanie do Rajdu Bankowca - wyjazdu jedynego w swoim rodzaju
- Ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „Zdrowie na Bank”