#

Customer Experience & Quality Specialist

GRUPA ATERIMA

Kraków, małopolskie

GRUPA ATERIMA

Customer Experience & Quality Specialist

GRUPA ATERIMA Kraków, GRUPA ATERIMA Umowa o pracę
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
  • Zarządzanie relacjami z Klientem, zapewnianie najwyższego poziomu jakości usług
  • Weryfikacja istniejących rozwiązań i procesów oraz ich ciągłe doskonalenie
  • Definiowanie nowych potrzeb w obszarze "customer experience"

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Biegle posługujesz się j. niemieckim - poziom min. C1 w mowie i piśmie (mile widziane osoby dwujęzyczne)
  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem, również tym niemieckojęzycznym
  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne
  • Lubisz rozmawiać z Klientami i potrafisz elastycznie reagować na ich potrzeby

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dowolna forma współpracy (UoP/B2B)
  • Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje
  • Pracę, która naprawdę ma sens
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika
  • Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
  • Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność i wspólnie działa na rzecz realizacji celów

Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?
GRUPA ATERIMA GRUPA ATERIMA

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi