Customer Experience & Quality Specialist
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- Zarządzanie relacjami z Klientem, zapewnianie najwyższego poziomu jakości usług
- Weryfikacja istniejących rozwiązań i procesów oraz ich ciągłe doskonalenie
- Definiowanie nowych potrzeb w obszarze "customer experience"
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Biegle posługujesz się j. niemieckim - poziom min. C1 w mowie i piśmie (mile widziane osoby dwujęzyczne)
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem, również tym niemieckojęzycznym
- Posiadasz umiejętności negocjacyjne
- Lubisz rozmawiać z Klientami i potrafisz elastycznie reagować na ich potrzeby
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Dowolna forma współpracy (UoP/B2B)
- Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku
- Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje
- Pracę, która naprawdę ma sens
- Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika
- Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność i wspólnie działa na rzecz realizacji celów
Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?